mandag den 11. april 2011

Igang... hvornår?

Ja, som overskriften siger, hvornår er man igang med at løbe? Når folk spørger: Løber du? Siger man så Ja!, når man kun har rundet kvarteret 2-3 gange? Jeg kæmper for at komme igang, dvs. Jeg har været ude og løbe 3 dage, den sidste uge og kan mærke, at det stadig er mig, der vil have min krop ud og løbe og ikke omvendt, så i min verden, så er jeg ikke løber endnu. Men jeg er på vej :o) Jeg har haft en løbetræner (min søde kæreste) han er god til at motiverer mig og pace mig på vejen, men løb er ikke hans ynglingssport, så det ligger på et lavt plan. Det er også lidt svært at løbe sammen, når der er børn, madlavning osv. Så vi har delt os i to :D Jeg har også 1 løbebuddy.... men han løber kun, hvis jeg lokker med pandekager -gg- Meeen det er nu også hyggeligt nok. Vi skal jo løbe Holmestafetten til maj, ja dvs. hvis han kan få samlet et hold ;o)

Men løb blev det til, hele weekenden. Jeg løb 3,95 km på 28:23 min lørdag, 4,18 km på 28:56 søndag og  4,15 km på 27:09 idag. Mit mål er at løbe DHLén på under 28 min, så der er pænt langt endnu. Men viljen er hos mig, ligenu ihvertfald. Så nu må vejret gerne være med mig, så jeg kan holde gejsten :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar