tirsdag den 5. juli 2011

Ferie eller ikke ferie...

... så slapper jeg nu bedst af, når jeg sidder i en stol med en kop kaffe og lidt garn mellem fingrene. Jeg havde lovet mig selv (og mine omgivelser ;o) at det ikke skulle gå helt op i garn, pinde og opskrifter og det syntes jeg nu heller ikke det gjorde. 
En lille færgetur til Århus :o)


Jeg finder en stor ro i at hækle eller strikke. Bare at kunne sidde og vide at man glæder et barn (og voksne) når man er færdig og samtidig kan sidde og lure på at ungerne leger i haven eller cykler rundt på vejen. Det syntes jeg er toppen af hygge :o)

Når ja, kæresten måtte da lige dokumenterer at jeg havde nålen med -griner-

Men det er alligevel blevet til lidt "kroppe" der skal fyldes :o) Og her er hvad jeg nåede mens vi  har været i sommerhus en lille 1½ uges tid :o) 

Hav en dejlig tirsdag aften 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar