lørdag den 17. december 2011

En travl tid

Jeg syntes dagene flyver afsted. Ikke kun fordi det er december, men også fordi det er december. Jeg syntes ikke jeg får, nydt min familie nok, læst nok, nørklet nok, købt gaver nok, slappet af nok, gjort rent nok, gjort noget som helst nok. Jeg er bare træt!
Og alligevel, så elsker jeg december, jeg elsker julen, jeg elsker hyggen, men jeg syntes også den er hård i år. Når jeg så kan gøre noget for andre, så er der et eller andet inden i mig, der bliver glad :)


Så Smukke Lajla, jeg glæder mig til at se dig med din nye hue :)
Huen er strikket op i Hjertegarns nye Chunky. Det er fantastisk blødt og absolut et bekendtskab værd. Den næste er allerede på pindene i sort :)
Opskriften er ændret lidt. Jeg har slået 48 masker op denne gang også strikket ca. 30 - 32 cm (2 ret, 2 vrang) Når huen er lang nok, har jeg strikket maskerne sammen 2 x 2 og strikket en ekstra omgang. Også der er blevet lukket :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar