torsdag den 17. maj 2012

Tomat eventyret # 3

Lidt er her da sket siden sidst....


Dog ikke så meget, denne store plante har jeg fået foræret af en kær tidligere kollega. Hun har stor tiltro i mine evner som plantenørd... og som udgangspunkt kan jeg godt se det fede i, at kunne plukke mine egne tomater og agurker, men jeg er dog stadig rimelig spændt på at se, om jeg rent faktisk kan fremtrylle tomater ud af denne grønne plante :) Men jeg kan fortælle, at den dufter fantastisk af sommer, sol og modne tomater, så nu må vi se, om den holder vand :)

Men projektet løber stadig, mine små frø er blevet til små spirer, ting tager tid og jeg har masser af den :)


De er søde og gulddrengen og jeg bruger masser af tid på at pusle om dem :) Men der går nok lidt, inden de kan komme udenfor ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar