fredag den 14. september 2012

Jeg gjorde det!

Jeg sætte mig et mål, jeg trænede til det, jeg gik ned med skader, jeg rejste mig og jeg gennemførte... Mit allerførste 1/2 Marathon. Jeg er super stolt. Det var mega hårdt og på samme tid "lettere" end jeg havde frygtet. Jeg er helt klart på til næste års Copenhagen Halv Marathon :) Nu når jeg ved at jeg kan gennemføre det, skal jeg udfordre mig selv på tiden -s- Men den tid, den glæde :)
Men indtil da, skal jeg have Støttet Brysterne og Støttet Hjertet (dog i mindre distancer) og have afsluttet kreative projekter... måske dem allesammen?

3 kommentarer:

  1. Det er bare så super sejt gået (eller løbet!).
    Stor respekt herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du, jeg syntes sq os det er sejt gået :) Troede ikke helt på at jeg kunne gennemføre det, men det gjorde kæresten, så han pressede mig det sidste stykke :) Kan jeg andet end elske ham <3

      Slet
  2. Hvor er det bare flot klaret:0)
    Jeg løber selv,ikke mere end 5km lige nu,men træner da til jeg kan løbe længere efterhånden;0)Jeg ved det kræver man skal "holde sig selv i ørene" for at blive ved,så stor respekt herfra:0)

    SvarSlet