lørdag den 27. april 2013

En gave til mig ... fra mig ... fordi jeg er mig :)

Sidste år satte jeg mig for, at jeg skulle gennemføre mit første halvmarathon. Jeg blev dog skadet over sommeren og min træning blev ikke som planlagt. Men min kæreste gav mig så massiv opbakning, at jeg stillede op og gennemførte løbet. Og den følelse jeg havde bagefter er ubeskrivelig. Jeg besluttede mig for, at jeg ville købe en ring til mig selv, men har ikke rigtig fundet den der var helt rigtig.... ind til jeg var på shoppetur med min søster for en uge siden. Vi skulle liiiige forbi Milas, af den simple årsag, at de laver de smukkeste smykker. Alt er håndlavet og lavet af ægte metaller og sten. Og efter at have kigget lidt, prøvede jeg en af deres Flakes ringe. Jeg har set utallige billeder af dem og set dem i virkeligheden, men ingen af delene yder dem retfærdighed. Når den først sidder på fingeren, så er det en sanseoplevelse. Ringen alene er så fantastisk at have siddende. Det er den mest behagelige ring, jeg nogensinde har haft siddende på min finger. Dertil kommer så, at den er ufattelig smuk, når den først er kommet på. Der var absolut ingen tvivl i mit sind om, at den skulle blive min. Men jeg måtte lige lure mine gemmere, om jeg havde fået sparet nok sammen. Og heldigvis havde mit sparsommelige gen givet pote, så i dag drog jeg mod København og købte min ring. Den skal dog laves lidt mindre i størrelsen, så jeg skal først hente den på onsdag :) Jeg er så spændt. 
Jeg fik så lige undersøgt, at der også er lavet øreringe til og skulle jeg ønske det, kunne der blive lavet en halskæde også :) Yes yes, I am a happy girl.




1 kommentar:

  1. Flot ring.
    Ja man skal huske at give sig selv gaver. Jeg er igang med et lille tabe-mig-projekt. Og da jeg nåede - 10 kilo, så skulle jeg da have 2 nye parfumer. Næste, og endelige mål, er -20 kilo. Og så skal jeg have en af de der fine figursyede frakker som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på ;)For så er jeg jo slank og lækker :D

    SvarSlet