lørdag den 20. april 2013

Lynlås dimsen

Ja, som så mange andre tasker, så er den der lynlås dims, røget af Jonas´ taske. Længe har han kæmpet med at få den åbnet og lukket, og det er slet ikke så nem en opgave, når der sidder sådan en fin "kappe" udover lynlåsen, for at beskytte mod vejr og vind. Men da jeg så fik surfet forbi HelleJescika´s instagram, så jeg denne fede fidus. Enkel, simpel og hæklet. Haps, den nappede jeg lige og knægten synes han mor er sej, fordi hun bare kan fikse alting <3 (og moderen er stolt fordi, hun gjorde det ved hjælp af hækling ;)


Hav en lækker lørdag aften :)

2 kommentarer:

  1. Ja er det ikke utroligt hvad vi mødre kan. Dejligt du har taget ideen til dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi vi er så pisse seje ❤

      Jeg suger gerne til mig, især disse små genialstrenge 😊

      Slet