søndag den 1. januar 2012

Nytårsaften 2011 med værtindegaver og 100 Faste Læsere

Vi havde en rigtig dejlig nytårsaften i selskab med min søster, svoger og nevø. Fantastisk mad, som min kæreste stod for :) Og god underholdning i spillet Cranium :)
Da min søster og svoger kom, havde de en dejlig værtindegave med. En giga æske chokolade og en frugtblomst :) Med stjernekastere i. Total go idé, der smager deeeejligt :)



Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år og ser frem til at blogge til jer allesammen i 2012.
Tror det bliver et år med masser af nye kreationer og masser af inspiration :)
Og tak til jer alle, for jeres kommentarer igennem året, det varmer at se så  mange, finder interesse i de ting jeg laver og skriver om :) Også har jeg rundet 100 Faste Læsere i 2011, KÆMPE TAK til jer allesammen, det varmer om hjertet, at I har lyst til at følge med i mit kreative hjørne af blogland :)
Varme hilsner fra Heidi Clara 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar