fredag den 20. april 2012

Verdens bedste gudmor

Hende har jeg <3
Hver år forsøger jeg at huske min gudmor til påske, i form af gækkebreve :-)

Det er blevet en hyggelig tilbagevendende begivenhed, som vi begge hygger os med. I år ville PostDanmark det anderledes og min gudmor fik det først 2 dage efter påske, så hun var lovligt undskyldt.
Alligevel ringede det på min dør her til aften og udenfor stod hun med et stort smil og ham her...





Jeps, han skal nok blive nydt i fulde drag :-)
Hav en dejlig weekend / Heidi Clara


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Sød tradition at holde fast i... :-) og godt hun var forberedt på trods af forsinkelsen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, jeg elsker traditioner, især dem jeg selv har startet :)
      Og ja, hun må have været spejder i en tidlig ungdom :-)

      Slet
  2. Dejlig tradition :-)

    Jeg får også stadig jule -og fødselsdags-gaver af min gudmor. Det er lidt hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, der husker hun mig også, hun er valgt godt :-) jeg har nemlig selv valgt hende ;-)

      Slet