torsdag den 30. oktober 2014

Så prøver jeg igen ....

Ja, nogen af jer opdagede, at jeg fik klippet min fine "Yvonne" kjole op ... i bomuld.... og glemte at læse på opskriften, at størrelsen var tilpasset jersey. Når det er sagt, så skal der købes mere bomuld ind, for jeg tror den også bliver fed i fast stof. Men mere om det, når jeg runder Stof&Stil igen ;)

Nu er min Yvonne kjole klippet og da prikkerne er en del større, samt at ærmerne skal kortes af og puffes lidt, så tror jeg vi er ovre i en Yvonne vs. Minnie kjole (jeg sidder her og skraldgriner lidt af mig selv, da jeg ser resultatet for mig i hovedet og tænker over antallet af lys i min næste lagkage -lol- But who cares ;)
Og forresten, så er marguritbåndet landet og det er SÅ fint.

Nu skal den sidste kjole lige klippes op (i ynglingsmønstret) og så skal jeg putte sove, så jeg kan være frisk til i morgen aften, hvor de begge skal syes :D Yes, det bliver endnu en krea weekend, and I love it <3

Stof: Stofkiosken.dk
Bånd: frklarsen.dk
Mønster: Onion2035


1 kommentar:

  1. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet