lørdag den 18. oktober 2014

Shopping skal der til, inden der kan syes kjoler

Og det blev der..... Jeg var godt forberedt på, at jeg jo er absolut utilregnelig, når jeg går ind i Stof & Stil i Roskilde. De sødeste ekspedienter og masser af inspiration - I Love It <3
Jeg havde luret lidt på en lyngfarvet jersey på deres hjemmeside og tænkte, at en meter af den, kunne gøre det ud for min næste model.... Og til min ros, fik jeg da også en meter med hjem af den lyngfarvede jersey... samt 6 andre stoffer til forskellige modeller og kjoler.... (med hånden på hjertet, så havde jeg faktisk være i Stof2000 tidligere på dagen og fundet et stykke sort stof med glimmer på) Jeg var rimelig stolt af mig selv, da jeg selv syntes, at jeg lagde bånd på min købetrang. Men bonen sagde noget andet... MEN sikke mange pæne kjoler jeg får mig og hvis man så laver et regnestykker, så er de jo vildt billige .... ik ;)



For xxx kr. blandet tak :D

8 stykker stof der er klar til vaskemaskinen

Lidt pænere lagt op (måske de sorte skulle have været i toppen!) Men læg mærke til den lyngfarvede i midten :)

Og så lige det løse... I ved, der ryger altid lidt mere med....

Og den næste kjole bliver klippet op 
Hav en fantastisk dejlig lørdag <3
/Heidi Clara

3 kommentarer:

  1. Tak i lige måde:0)
    Flot stof du har fået købt,skønt med nyt på hylderne;0)

    SvarSlet
  2. Tak tak, jeg har gjort mit bedste for at holde mig i de diskrete farver. Får altid kastet mig ud i sjove farvekombinationer, der desværre ryger bagerst i skabet, alt for hurtigt :(
    Men tror de her holder ;)
    Vh Heidi Clara

    SvarSlet