torsdag den 7. april 2011

Den kedelige del...


Jeg elsker at hækle. Bamser til børnene, gaver til venner og bekendte, en top til mig selv eller en blondekant til min kjole. Men fælles for det hele er, at når selve hæklearbejdet er færdigt og det skal
afsluttes, så er min gnist slukket. Hæfte ender, sy sammen og fylde ud... Jeg gider det bare ikke.

 Derfor har jeg denne smukke tullefant liggende og vente på, at jeg får taget mig sammen (og da Sussi skal bruge den lige om lidt, så kan det ikke vare så længe, men du forstår nok min pointe :o) Og hvad er det så jeg gør, istedet for at færdiggøre tullefanten?


Jeg starter da bare den næste ;o) Så nu er der en tullefant undervejs til Signe :o)
Og nej, bare rolig jeg er overhoved ikke færdig med hverken sjalet, blondekanterne, taskerne, kjolerne eller alle de andre ting, jeg godt kunne tænke mig at se færdige :o)







2 kommentarer:

  1. En skønne dag har vi ansatte til alt det kedelige, så vi kan koncentrere os om alt det sjove :o)

    SvarSlet
  2. Du har så ret. Det bliver så godt, når vi har ansatte der syntes det er det fedeste i verden, at afslutte, hvad vi får startet :o)

    SvarSlet