onsdag den 6. april 2011

Se min kjole


Jeg har syet en kjole og i det store hele, er jeg ganske godt tilfreds.... Meeen... (sjovt som der altid er et "men" -gg-) Jeg er slet ikke tilfreds med de rullesøm, jeg har fået lavet på ærmer og i bunden af kjolen. Derfor fandt jeg ud af, at jeg måtte sy en blondekant på. Det ville også give kjolen et mere feminint look. Også så er jagten gået ind, men men men, at finde en pæn chokoladebrun blondekant, er slet ikke bare sådan lige at opdrive. Også tænkte jeg, fuck det, så hækler jeg den bare selv.... og igen, måtte jeg løbe forgæves. For chokoladebrunt tråd/garn hænger heller ikke på træerne. Så jeg fandt på en løsning, jeg håber bliver godt :o)








Her er starten og hvis det kommer til at spille sammen med kjolen, så skal der hækles 2 x 66 cm til ærmerne og 186 cm til bunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar