fredag den 15. april 2011

Også til sidst...




... er det altid en fornøjelse, at sidde med den færdige bamse i hænderne. Hvergang jeg afslutter en elefant eller elg, syntes jeg at netop DEN er den sødeste jeg har lavet. Og hvergang tænker jeg, at jeg må få lavet én til mig selv. Men der kommer altid en forbi, og ser den og vupti, så er den videre til en ny familie.


 

Denne gang blev det 2 tullefanter, der skulle finde nye hjem. En blå og en lyserød. Den lyseblå blev afleveret personligt og modtageren blev rigtig glad og glædede sig til at give den videre. Den lyserøde er pænt sendt med PostDanmark idag, så håber lidt på, at den er nået frem i morgen :o) Meeen der er jo lidt langt til Ans, så måske lander den først mandag :o)

Og når enden er go´ bliver det en fantastisk weekend ;o)



3 kommentarer:

  1. Du har de flotteste tullefanter i hele verden, vi er SÅ glade for vores!!

    SvarSlet
  2. Hej Heidi Clara

    Tusind tak for din kommentar hos mig, så jeg kunne finde dig. Sikke nogle skønne elefanter du hækler - jeg har stadig til gode, at forsøge mig med at hækle et tøjdyr :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette,

    Velkommen til og selv tak :o) Og igen tak -s- Jeg hækler stort set ikke andet. Det er en fantastisk følelse at give dem videre -s- Så råb højt, hvis du får brug for hjælp -s-

    Hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet