mandag den 2. maj 2011

Jeg glæder mig til pakkeposten kommer...

... for jeg har vidst kommet til at købe noget.... Idag har jeg en kamera i min mobil (det har alle vidst) Også har jeg et lille pocket kamera fra Canon (hvilket er et mærke jeg er lidt glad for, fordi jeg har været glad for de kameraer jeg har haft derfra) Meeeeen, jeg er ikke så pjattet med deres priser. De ligger liiiiige i en højere prisklasse, end jeg kan (vil..) følge med i. Jeg har i et par år efterhånden gået og ønsket mig et "ordentligt" kamera, som man kan tage de der billder, der lige er tanden bedre og hårgrænsen skarpere, end det jeg har. Og efter virkelig at have kigget min søster over skuldrene, så må jeg erkende.... At jeg skifter mærke.... Således har jeg nu en ordrebekræftelse liggende i min indboks, hvor der stille og roligt venter mig en pakke på denne her:
Et panasonic Lumix FZ45. Billedet er ikke så stort, men det er hvad der kan drives op -gg- Tilgengæld skal jeg nok love, at der kommer masser af billeder.... af alt jeg kommer i nærheden af :o)
Hav en dejlig mandag aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar