lørdag den 4. juni 2011

Hyggeligt visit og cupcakes


Mini cupcakes serveret på min "bonus"mors dags gave

Kærestens kusine og hendes dejlige lille dreng kom forbi vores lille  hyggelige have. Der var linet op til grill og store bøffer og hun har så tit komplimenteret mig og mine kager. Så derfor syntes jeg, at der selvfølgelig var nødtil at være en lille kage eller to. Så jeg lavede en gang muffins af min søsters kager og tøede lidt frosting op fra Olis fødselsdag og vupti, så var der kage :o) At dømme efter deres ansigter, så tror jeg de faldt i god jord (der blev også pakket lidt med til togturen hjem :o)



Også lige et close-up





Årets første jordbær



Og mens kæresten kørte vores gæster til toget, gik jeg op opdagelse i mine jordbær, for se lige.... Jeg ved ikke hvad I kan se, men jeg ser et løfte om solskin, sødme, vaniliefløde og endnu en hyggestund i haven. Kampen bliver så, om fuglene kommer først igen i år ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar