søndag den 5. juni 2011

Så blev kjolen endelig færdig

Efter mange overvejelser, så er kjolen færdig :o) Det blev et brunt satinkantebånd der vandt. Og da min søster ikke har set kjolen på, så kommer der her et billede af mig :o)



Og hov, i mellemtiden har jeg fået lavet en magen til, bare i bomuldsstof :o) Jeg var lidt i tvivl med denne, da stoffet jo er lidt børneagtigt, men syntes at den er blevet super sød. Så nu skal den bare vaskes, så den kan komme i brug :o)

Hav en dejlig søndag -s-

2 kommentarer:

  1. God eftermiddag Heidi Clara
    De er smukke sol solen....
    Er helt vild med den, du har lavet til din søster. Heldige pige...
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Hey RikkeBo, tak for de søde ord. Men min søster får nu lov til at sy selv :o) Hun sidder bare helt ovre i Århus, derfor tog jeg billede af mig i kjolen :o) men den bliver nu her hos mig :o)
    God aften / Heidi Clara

    SvarSlet