søndag den 19. juni 2011

Tapas

Sidste weekend holdt jeg Asti-fødselsdag, hvilket virkelig levede op til sit navn i år. Der var selvfølgelig kage, og af en eller anden meget mystisk årsag, har jeg ikke fået taget billeder af dem ??
Men men, der var også tapas og meget af det, for det kan godt være jeg kan lave mad, men beregne portioner, er ikke min stærke side, så der var rigeligt :o)


 Der var sorte og grønne oliven (med hvidløg i), bruchettaer, hvidløgsmarinerede tigerrejer, krydrede kødboller og grisinier.


 Asperges svøbt i parma, marinerede champignons og stegte chorizopølser. Små toast og oliventapenade.


Melon i skiver, rød og grøn pesto, mozzerellakugler svøbt i 2 forskellige slags pølser og marineret kylling, cheddarost og mozzerella ost i tern.

Der var så meget tilbage efter fødselsdagen, at vi fik tapas til frokost om søndag og til aftensmad om mandagen... mums :o)


Rester behøver ikke være en dårlig ting :o)

4 kommentarer:

  1. Det smagte såååååååå godt ... specielt dagen efter.. og efter ... og efter... Uuuhmm...

    SvarSlet
  2. Jeps, det smagte nemlig godt... kunne man godt vænne sig til :D

    SvarSlet
  3. Det var super lækkert det hele - kommer gerne forbi til tapas en anden dag. :o)

    SvarSlet
  4. Smiler, det er ingen kunst at lave god mad, når man har en så inspirerende veninde, der kan give langdistancehjælp :o)
    Og jeg inviterer gerne en anden gang :o)

    SvarSlet