tirsdag den 14. juni 2011

Problemet løst.... eller omgået.....

Mine kære Faste Læsere - Velkommen tilbage :D Ja, I har jo nok været der hele tiden, men jeg har ikke kunne se jer. Jeg har forsøgt mig med at "logge ud" og fjerne markeringen i Automatisk Login, men lige meget hjalp det.... Så nu har jeg downloaded Google Crome og vupti, der var I allesammen igen.

Og hermed kan jeg gå i gang med en lille plan jeg har ... nemlig en lille Give Away :o) Men mere om det  lidt senere på ugen :o)

Hav en dejlig tirsdag aften / Heidi Clara


2 kommentarer:

  1. Godmorgen Heidi Clara
    Skønt at have dig tilbage.. Godt du fandt en smutvej ind i blogland igen...
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Smiler, tak tak. Det er dejligt at være tilbage :o) Jeg har nu været i blogland hele tiden, men har fået spildt for meget tid på at fikse mit Faste Læser felt. Men har I andre egentlig kunne se det hele tiden?
    Dejlig torsdag / Heidi Clara

    SvarSlet