torsdag den 2. juni 2011

En dejlig dag...

... er lige hvad vi har haft. Vi har haft vores yngste hjemme og dagen startede med leg i haven. Herefter gik jeg på legepladsen med ungene og mit strikketøj og kæresten tog tørnen og handlede ind. Da han kom tilbage lavede han frokost til os alle og serverede den for os på legepladsen.
Bagefter tog vi metroen til Kgs. Nytorv og smuttede på kanalrundfart og rundede af med en gammeldaws isvaffel. Ungerne syntes det var det fedeste at tumle rundt og hygge sig. Især elefanterne på Kgs. Nytorv, fik deres opmærksomhed.
Nu er ungerne lagt og jeg bager kager til vi får besøg af kærestens søde kusine. Hvor har det bare været en fantastisk dejlig dag sammen med (lidt af) familien.
Og ja, nu tænker I.... hvor er alle billederne henne?? De ligger såment i mine tanker, for vores kamera lå herhjemme og møgkedede sig :o( Så istedet får I et billede af min have :o) Hav en dejlig aften.


Når ja, også mødte jeg en dejlig ex-kollega i Nyhavn. Dejligt at høre hendes stemme og dejlige humør igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar