søndag den 10. juli 2011

Også et billede

Ja, nu tror (håber) jeg da, at kage er spist, så nu skal I nok få et billede af herligheden :o) Jeg håber den overlevede varmen og smagte som den skulle. Som man kan se, så ligger sommerfuglene ned, de skulle have haft oprejste vinger, men som gommens far sagde: "Der er jo ikke 2 sommerfugle der sidder ens og de her sover" -gg-

Kagen fra siden

Kagen oppefra

Datoen skrevet under øverste lag

Icingen der er brugt var så tyk, at den kunne få sommerfuglene til at hænge fast (der skulle også have siddet nogen på siden, men det opgav jeg pga. varmen. Men jeg har aldrig rystet så meget på fingrene, som det vidst nok kan ses her)

Nederste lag oppefra
Der er ikke pynt på toppen, da brudeparret selv havde toppynt der skulle på. Jeg håber der var nok kage og at den bragte glæde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar