lørdag den 23. juli 2011

Turen går til.... DesignKartellet

... jeps, jeg fandt endelig et ledig rum i min travle hverdag, hvor jeg kunne komme ud og se den hyggelige butik, fyldt med krea ting. Jeg lurede lige lukketiderne og til min positive overraskelse, lukkede de første kl. 16, hvilket gav mig tid til et par ærinder først.

Først rundede jeg Spinderiet (et center der stille og roligt er ved at vokse på mig) En tur i Inspiration, gav mig 5 nye skåle med hjem i posen. Vi har måtte være minimalistiske efter vi har samlet vores 2 familier. Så i kælderen med de 12 dybe tallerkener og goddag til 5 nye skåle :o)

Videre til Søstrene Grene, hvor jeg vidst kun skulle have lidt garn (hvis de da havde haft noget) Istedet blev det til lidt opbevaringsbøtter til moi, kufferter til de små, lidt tapet og lidt sæbe.

Herfra måtte jeg lige holde fokus og gå i Panduro, som var hele formålet med at køre forbi Spinderiet. Jeg skulle nemlig have en hultang, limstift og lidt karton. Og du kæreste, det fik jeg vidst. Planen var faktisk ensfarvet karton, men da de havde flere af deres designkartoner på tilbud ( 10 stk. 29 kr.) kunne jeg jo ikke holde fingrene for mig selv. Også havde de også en Amigurumi kit til 35 kr. Så den røg også med i posen.

Også nåede jeg DesignKartellet. Men facaden er desværre det eneste jeg kan vise jer, da der var lukket. En helt menneskelig fejl at de havde glemt at ændre deres åbningstider, på deres facebook-side. Fair nok, bare lidt ærgeligt, for havde jo glædet mig til at se den og havde også lidt kort og nøgleringe på indkøbsliste. Men det må blive en anden gang.


Sidst men ikke mindst, kørte jeg forbi Kvickly på vej hjem, for jeg skal til Grøn koncert i morgen og gider ikke våde fødder. Så disse lyserøde skønheder røg med mig hjem. Jeg har faktisk et par gummistøvler, de er bare for store og er blevet misfarvede. Så de er meget langt fra kønne. Nogen der ved, om man kan gøre det ved gummistøvler?






2 kommentarer:

  1. Uha en dum dum fejl fra vores side - det er nu rettet på Facebook. Jeg håber, at du har mod på at komme forbi en anden gang :-)

    Lyder ellers som en lækker shoppe tur - men du manglede jo lige prikken over i'et :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Bare rolig søde Mette, jeg skal nok komme igen -s- Men følte mig lidt som ungerne foran en lukket slik butik -gg- Jeg havde jo luret på dine kort og nøgleringe -s- Men jeg må se, om der kan blive bevilliget en tur mere :o)
    Det blev også en lækker shoppetur, jeg var jo inspireret af din DIY på kort, så jeg var afsted efter hultang, limstift og karton ;o)

    Knus Heidi Clara

    SvarSlet