lørdag den 23. juli 2011

PINLIGT! PINLIGT! PINLIGT!

Overalt i blogland, florerer der Give Aways i alverdens størrelser. Og jeg er ultra nem at få lokket med på den leg. Og det gjorde jeg også fint hos Miss AD. Men da dagen oprandt sad jeg fint i sommerhus og nød sommer, sol, mand og børn. Og da jeg kommer hjem og skimmer min blogliste er min hjerne meget langt fra Give Aways.
Så idag kommer der en sød mail om, at der altså stadig ligger en Give Away præmie og venter på mig, hvis jeg bare vil være sød at give lyd fra mig..... PINLIGT!
MEN jeg har vundet en Give Away... Mig, der aldrig vinder noget... total i orden positiv overraskelse :o) Så nu er det bare at vente på, at Postmand Per kommer susende med min pakke :o)

Hav en dejlig lørdag / Heidi Clara

Se se... det er mit navn :o)

2 kommentarer:

  1. Uhhh hvor fint!! Må desværre erkende at jeg kender det lidt for godt! Har både selv overset en GA jeg vandt, og ventede på svar fra en vinder. Tror måske det er fordi man opretter et nyt indlæg med vinderen, og der er deltagerne jo ikke tilmeldt på forhånd! Så hvis alle andre også lige har et indlæg der, er det jo ikke sikkert at man ser det :0)

    God at giverne er så søde at kontakte vinderne!!

    SvarSlet
  2. Jeps, har tænkt tanken. Og den blev trukket da jeg startede ferie, så den er "forsvundet" i indlæg. Men dejlig at Miss AD gad at skrive til mig -s- Nu glæder jeg mig bare til posten kommer :o)

    SvarSlet