lørdag den 8. oktober 2011

# 1 En solskinstur i København * * Advarsel ... meget tekst og billedspam * *

Må jeg starte med at sige, hvor har vi dog en dejlig by! :o) Jeg har brugt rigtig mange timer i København, både som shopper, bylivsgænger og mor. Men jeg bliver stadig overrasket over, hvor mange butikker jeg IKKE har oplevet før.
I dag var en lidt planlagt tur, min søster havde hjemmefra ytret ønske om, at vi skulle forbi HUSFLID og jeg kan rolig sige... at det kom vi også :o)
Moster siger: Der, den ligger der :o)

Jamen se lige den elefant :o)

De flotteste perler... i en træklods

Og perler igen, i alverdens afskygninger

... Perler igen... denne gang ugler :o)

Og garn, stof, piberensere osv. osv. osv....

Og pap og karton og sættekasser og elgehoveder og og og og....

Tøjdyr, hjemmesyede -s-
En butik der absolut er et besøg værd. De har alt fra Hamaperler til fede retrostoffer. Seriøst en butik der skal besøges igen... og igen... og igen... og 1A går lige fra min hoveddør til deres hoveddør :D

Herefter ramte vi Strøget, men fik lavet en lille detour og havnede omme på Kompagnistræde, hvor vi stiftede bekendskab med FANNYMIA - så sød en børnetøjsbutik mv. Udefra ser den ikke så stor ud, men der er dejlig rum bagtil, til masser af små finurligheder og skønne designs.

Butikken udefra - med masser af tilbud

Fannymia

Butikken, fyldt med hygge

Interiør, tøj og en moster

Masser af legetøj og en moster mere

Babapapa, fløjlshunde, pingviner, tapet osv. osv. osv.

Den skønneste børnstol

Kufferter, ugler og knager
 Igen en butik, der absolut bliver besøgt igen :o) Der var vidst indtil flere ting, der skulle kapres med hjem på næst blogtur.

...... fortsættelse følger ...... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar