lørdag den 22. oktober 2011

Hvordan har jeg kunne leve uden....?

Ja, det måtte jo komme... jeg er ved at være godt i gang med en tunika til min veninde og er skal selvfølgelig tages ud og ud og ud, så der har hængt ganske mange fine tråde ud af arbejdet, så da jeg så en maskemakør på Muabi blog, så måtte jeg straks afsted til panduro og "tanke lidt op". Lidt smykkewire, lidt sommerfugle og lidt klemmer. Og vupti, nu har strikketøjet fine maskemarkører.



Tak for inspirationen Elisabeth :o) 
(og som du kan se Merete, så er jeg kommet lidt videre fra de optalte masker -gg-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte. Lækker blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Tak for de fine roser -s- Og velkommen til :o) Er jo vild med din blog, da jeg er en sucker for DIYér -gg-

    SvarSlet
  3. Er da glad for de kunne inspirere!!! tak for din søde kommentar hos mig :D Det er nu min mors ide, med de maske markører :p - men ja den er sQ genial :p

    SvarSlet
  4. Aiii, jeg var helt sikker på, at du hed Rebecca, undskyld! Det er rette nu -s- Jeg var ellers hele din blog igennem, men kunne ikke finde ét sted, hvor du skriver hvad du hedder -s-
    Jamen jeg er glad for inspirationen, uanset hvor du har det fra. Har prøvet at google maskemakører og hold da op nogen fesne plastikdimser man kan købe -gg-

    SvarSlet
  5. haha jah man bliver hurtigt bidt :p hva - stor det slet ingen steder?? det må jeg da liiiige få undersøgt, det skal da hvert fald stå under kontakt eller under den der hedder muabi.. tsk tsk det er for dårligt - det vil jeg skynde mig at rette ;)

    men de er blevet rigtigt søde :D

    SvarSlet
  6. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg har notert ned "sånn omtrentlig" hva jeg har gjort, så hvis du er interessert i mine notater, så kan vi finne en løsning :)

    SvarSlet
  7. Hej Synnøve, jamen det var da så lidt -s- Ganske velfortjent :o) Det ville være rigtig dejligt, hvis du havde det, for jeg har en lille nevø, der ville gøre sig fantastisk godt ud, i sådan en norsk sag :o) Hilsen Heidi Clara

    SvarSlet