tirsdag den 23. august 2011

Så kom pakkeposten :o)

Jeg bestilte bøger i sidste uge og idag landede de på min bord. Total nørdepakke -gg- Først 2 Erhvervsøkonomibøger..... ja, de falder lidt igennem i den kreative verden, men de udfordrer min hjerne, så off we go :o)

Også.... de 2 dejlige bøger, jeg "kom til" at smide med i kurven: Hæklede Dyr af Maja Hansen og Mere Feminin Strik af Lene Holme Samsø. Hvad kan jeg sige? Jeg kan tilføje de første 10 projekter til min to-do-l.iste -s- Se bare her:
Se lige alle de fine modeller.... og søde små dyr.... det bliver en dejlig kreativ vinter :o)



Undskyld, den ringe billedkvalitet, men jeg er ikke indehaver af en iPhone, blot en simpel Ericsson ;o)

Og første model er selvfølgelig allerede født :o) De er så super søde, at der seriøst kommer flere af den slags :o)



4 kommentarer:

  1. har også hæklede dyr på hylden, og der er allerede et par dyr som har set dagens lys.... lige nu er jeg dog gået lidt i stå, det er et værre pille arbejde.

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt med nye bøger. Jeg kan heller ikke selv lade være med specielt indkøb af krea-bøger og børnebøger (for nogle år siden var det mest krimier, men det er ved at være længe siden sidst at jeg har åbnet en skønlitterær bog.... )
    Feminin strik har jeg også selv overvejet at købe ( ja og egentligt også hæklede dyr.... ) Nu får vi se om begge også kommer til at stå på MIN hylde.
    Pt. er jeg gået i gang med at strikke et par drengestrømper; de strømpepinde kommer jeg altid op og toppes med og får totalt krampe i hænderne, men jeg kan bare så godt li' hjemmestrikkede strømper, så ny udfordring til mig her i den sidste sommermåned.

    SvarSlet
  3. Hvor ser de fine ud :) jeg kan heller ikke styre min trang til at købe både skønlitteratur og kogebøger når jeg egentlig burde købe studiebøger

    http://missionidealvaegt.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Herlige bøger. Jeg har også hæklede dyr stående - og må sige, at den er skøn og inspirerende. Er dog bare enig med Anja, det er noget pillearbejde og de dyr, der ser ud som "små overskuelige en-aftens projekter" ender hurtigt med at tage meget længere tid.
    Har i øvrigt modtaget din pakke, tusind tak! Den bliver vist frem en af de nærmeste par dage på bloggen! :-D

    SvarSlet