torsdag den 1. september 2011

1. Skoledag

Ja mig sq, ikke knægten -g- Jeg havde første skoledag i går... Jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt. Efter lidt forvirring omkring lokaler, lærer og klasselister, så havnede jeg på en stol... blandt 30 mennesker. En god gang blandede blolsjer, kan man vidst roligt sige. Men ord kom op, jeg ikke vidste jeg burde have hørt før (og ord, jeg vidste jeg burde have hørt før, men lykkeligt har smidt væk i hukommelsen)
Matematik .. tror jeg svagt husker det som noget med 2 + 2 = 4 - Tjek
Brøkregning .. uuhh men det er noget med en streg der deler 2 tal... - hhmm lidt Tjek
Differentialregning.. WHUUT??? - Slet ikke Tjek
Også lidt lektier til næste gang - Læs de første.... 4 kapitler og lav 4 opgaver......

SÅDAN! Så er vi igang....

Man kan seriøst mærke ambitionsniveauet og da min indgangsvinkel var, "jeg skal se hvad det er" og "Jeg tager det, som det kommer" - har jeg hårdt måtte redigerer den. - Så ny plan... Det skal seriøst overståes med flotte karakterer (hvis jeg overhoved kommer til at forstå, hvad manden siger? 

Held og lykke til mig... :o) Eksamen er 9. januar 2012...


5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt at dit hold starter før mit :D
    Og ret grineren at vi skal til eksamen samme dag!!
    Glæder mig til at høre mere om det, måske på søndag til høstdag!

    SvarSlet
  2. Det er ikke svært - erhverøkonomi er betydeligt nemmere end nationaløkonomi :-D

    OBS OBS ny URL adresse: http://designlacamara.blogspot.com/2011/09/bloggen-har-ndret-navn-fr-httpmill.html

    SvarSlet
  3. MilasB: Ha ha ha, ja det ødelægger sq lidt af sparringen -gg- Men mon ikke vi kommer igennem det :o) Du skal nok få hele historien på søndag -s-

    Design: Tak for opmuntringen. Det var egentlig også min overbevidsning, men har en meget overbevisende lærer -g- Men nu må vi se.... nationaløkonomi.... tror ikke jeg driver det så langt -g-

    SvarSlet
  4. Tror det er nu jeg skal se om jeg ikke kan få noget merit :) Det kommer jeg da aldrig igennem, hvis jeg skulle få den tanke :o) Skal tænke på dig hver onsdag :) knus

    SvarSlet
  5. Smiler, tror måske også jeg kan grave noget merit op et eller andet sted. Men igen, hvis jeg ikke kan finde ud af det nu, så er der sq langt til færdiggørelse af uddannelsen -gg- Så jeg sidder nu, en lørdag aften, som græsenke og læser lektier -gg- Lucky Me :o)
    Og jeg skal huske dine tanker hver onsdag -g-

    SvarSlet