søndag den 27. marts 2011

Den første fødte cupcake

En dag for ikke så længe siden, gik det op for mig at den mest omtalte kage lige pt. fuldstændig havde undgået min ovn! Jeg havde simpelthen ikke fået en af alle de cupcake-bøger, der blevet givet i julegave landet over og jeg havde derfor pænt ignoreret kagen, men det skulle være slut. Jeg satte mig ned sammen med min ven google og lurede lidt på forskellige sider og blogs. Jeg fandt frem til mit hjertebarn, chokoladen :o) Så det blev til en chokoladebund med chokoladefrosting. Resultatat smagte ganske godt, men selve udseende var en anden snak. Jeg havde jo ikke købt ind til at dekorerer disse skønne kager og mine små kagetyller, var slet ikke store nok, til at klare frostingen. Så de fik en del kommentarer med på vejen. Men uanset hvad, ja så blev de da spist allesammen, rub og stub.



Også skulle Mor have kusinerne på besøg. Og det var jo en oplagt idé at eksperimenterer lidt mere, så turen gik igen i køkkenet og jeg kastede mig over en ny variant. Først lavede jeg chokoladebunde med chokoladestykker i. De blev så dekorerede med  hindbærfrosting og en klat chokoladefrosting. Ja, de store tyller var stadig ikke købt, men jeg forsøgte at lave lidt blomster istedet for.


 
Den anden variant blev så en bananbund. Den er så dekoreret med samme frosting som chokoladebunden, bare omvendt. Jeg har ladet mig fortælle, at de blev spist allesammen ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar