torsdag den 31. marts 2011

Projekter

Jeg kan godt lide projekter. Jeg elsker ihvertfald at starte på mine fantastiske ideer. Men et eller andet sted i processen, så når jeg at se det færdige resultat, som betyder at det ikke er så vigtigt for mig, at få det færdiggjort. Og det resulterer i, at jeg har ret mange projekter liggende. Kender du det?

Pt. har jeg klippet en kjole og 2 tasker op, jeg er igang med at hækle en tullefant, jeg er ved at strikke en bluse til Prutten og et sjal til mig selv. Ydermere har jeg de næste 2 elge i hovedet, der skal gives væk og ville gerne sy en ny kjole. Når ja, også har jeg også lige købt garn til at hækle en blondekant, der kan afslutte mine ærmer, på min sidste kjole jeg har syet... Og når ja igen, for jeg har også min mormors dåbskjole liggende. Det er dog et projekt, der skal afsluttes for min mormor, der desværre nåede at gå bort, inden hun fik den færdiggjort. Men alt det her fylder jo. Og da jeg kun er velsignet med 69 kvm, så er mit krea-hjørne ret presset.

Har du også mange projekter igang og hvordan ser dit krea-hjørne ud?

Her er mine opklippede projekter. Samt lidt ekstra stof og et mønster....Når ja, også er kassen fyldt med Burda, Inge-Lise og Kreative Kvinder :o)

Her er mit krea-hjørne, for enden af min sofa. Striberne til venstre, er hættetrøjen til Prutten, det store nøgle garn er mit sjal, de lyserøde farver foran er en tullefant, den beige nøgle garn er til en blondekant og det hvide og grønne til højre, er ærmet til trøjen :o) Også er der alt det andet, som fx. det rosa garn helt til venstre, det skal blive til blomster og stoffet under ærmet, er til baggybukser til Prutten. Det hele står på 2 kasser, der er fyldt med bomuldsgarn og den lilla bakke står på tidsskriftholdere, der er fyldt med krea-blade -gg-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar