lørdag den 26. marts 2011

Løb - Alt for Damerne 2011

UPS!!! Jeg gjorde det.... jeg trykkede på linket, skrev min adresse og betalte ved kasse 1.... og nu kan jeg se frem til 5 lange km.... puuuuha.... MEN jeg har en medsammensvoren. Jeg tilmeldte også en veninde, så nu skal der trænes... eller... Jow, nu skal det være. Jeg har lidt svært ved at komme igang, men har heldigvis en sød kæreste, der gerne giver et los, så jeg kan komme ud af døren.
Og egentlig er det jo bare et løb, men for mig er det så meget mere. Sidste år løb vi nemlig den 14. juni og det viste sig at blive en meget stor og vigtig dag for mig. Så for lige som at holde fast i den gode karma, bliver jeg nødtil at løbe det her løb hver år. Så tak Anita og Chris, fordi I gav mig muligheden :o)
Og nu.... er den lyseblå bluse fundet frem fra sidste års løb jeg ud og nyde det gode vejr og løbe en tur :o)
Hav en fantastisk dag <3

Her er målbilledet taget sidste år af Anita. Tiden er 32:28 (5 km). Det var super hyggeligt og godt selskab og heppekor.

Update! Så er jeg hjemme igen, det blev til 5,39 km på 37,49 min.... Så er jeg igang :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar