lørdag den 26. marts 2011

En elefant kom marcherende.....

Når ja, jeg nørkler jo lidt (!!!) og jeg nørkler også, når nogen ønsker at glæde andre. Det er jo blevet til en del nørklerier igennem tiden. Idag kom endnu en lille Tullefant til verden. Han er i grønne/blå striber og er lavet til min søsters veninde. De bliver rettet lidt til med tiden, så derfor er de ikke altid ens. Seneste ændring er øjnene. Jeg var, som nogen nok har bemærket, på shoppetur i fredags og kom forbi en legetøjsforretning, hvor der sad en hæklet tøjabe. Aben i sig selv, var ikke synderlig spændende, men jeg faldt for øjnene og stjal ideén med hjem. Og her er resultatet <3


Og så lige et close-up.... come on... de er da ikke til at stå for :o)

Også lige oppe fra, han er da sød :o)

Når man så har lavet så sød en tullefant, så varmer det ens hjerte, når man et par timer for en tilbagemelding om en glad mor, med en glad dreng. Missionen er fuldført, glæden er givet videre.


Så sød den lille William er :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar