mandag den 28. marts 2011

Den svære start

Øv, det er altid svært at komme igang. Jeg har jo løbet den første tur, i mit forsøg på at få gang i mit løb igen (tror faktisk jeg har løbet den første tur en 4 - 5 gange, men nu er det nu.... måske -g-)
Jeg skulle have løbet i morges, men jeg ventede på GLS, der så valgte at fejlsorterer min pakke, så de kom ikke alligevel, så jeg kom skævt ind i formiddagen og hele eftermiddagen har jeg klaret småærinder og nu.... ja nu kunne jeg jo godt tænke mig at slappe af 5 min. inden jeg henter min dreng. Iiiihhh, det er altså ikke nemt.... måske jeg kan komme ud senere, jeg burde jo løbe idag, så jeg fik lidt struktur på min opstart.... hmmm.. vi får se :o)
Nyd vejret og hav en dejlig dag -s-

Update:
Ja, jeg skal tilsyneladende bare skrive det, så kommer motivationen helt af sig selv :o) Så jeg har lige været i løbeskoene og nuppede en lille tur, der endte i børnehaven :o) Det blev kun en lille tur, men lidt har os ret :o)
2,8 km på 18:36 min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar