mandag den 5. september 2011

En dåbsgave fra mor og far

En gammel klassekammerat er lige blevet far. Så ham og kæresten susede forbi min hjemmeside og forelskede sig i en tullefant. Farverne skulle være sort, hvid, blå og rød, ala denne dragt. 


Så jeg gik i kasserne og fandt lidt garn. Syntes da den er ramt meget godt :o) Håber Junior bliver glad for sin gave fra mor og far, på lørdag :o)

(Og ja, jeg skal snart igang med at hækle andet end Tullefanter, men det er jo der efterspørgslen ligger, så dem der bliver lavet mest af :o)

5 kommentarer:

  1. Arj, hvor er den fin! Den er rigtig hyggelig og samtidig tydeligt til en lille dreng. Godt ramt mht. farverne!

    SvarSlet
  2. Skønne farver! De er altså også bare mega søde!

    SvarSlet
  3. Hvordan laver du de hjerter du sætter på? Og hvordan får du dem sat på :) og hvad fylder du i dem, og hvor køber du det henne?

    SvarSlet
  4. Jeg har ikke lavet en DIY på hjerterne, men det kunne jeg gøre :o) Og jeg syer dem bare på bagefter. Og de er fyldt med det samme, som alle de andre. Altså fyld fra Ikeapuder :o)

    SvarSlet
  5. Okay :) jeg kunne i hvert fald godt tænke mig en diy på hjerterne :)

    SvarSlet