tirsdag den 13. september 2011

Min søster spurgte mig en dag...

... om jeg havde nogen billeder af Prutten i de bukser hun havde syet til ham. Jeg måtte jo egentlig pinligt indrømme, at der vidst ikke fantes et eneste af ham i bukserne. Nok mest fordi han altid selv vælger dem når han skal i børnehave og der er jeg jo ikkefrem med, med mit paparazzi legetøj -gg- Men det fik mig til at tænke over, hvor lidt jeg egentlig har billeder af Prutten med de ting jeg selv og andre, har lavet til ham.
For et par uger siden mødte jeg 2 dejlige mennesker, begge tidligere kolleger. Vi står og snakker i et storcenter og helt tilfældigt kigger jeg på hendes søn..... i hans "mås" står der ByAliTi.dk .... DET MIG! (Og min søster :o) Jeg syede et par bukser til ham i foråret og har fuldstændig glemt alt om dem (bukserne altså -gg-) Men nøj, hvor er det bare fedt at se ens "brand" blive brugt. Hun har selvfølgelig selv valgt dem og betalt for dem, men at de faktisk bliver brugt.... fantastisk følelse :o) Så fra nu af, bliver der taget masser og masser af billeder af min dejlige Prut i alle de krationer, der bliver fremstillet til ham :o)

Og endnu en sød veninde, var så venlig at sende mig lidt billeder af hendes dejlige søn og den Molo Elg, jeg lavede til hende... igen... ren hjertevarme :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar