torsdag den 29. september 2011

Ta Da...

Så blev det torsdag og tid til at lave en Ta Da liste.... Den er der næsten.... lidt ihvertfald.... den har ihvertfald gjort mig det helt klart, at mit efterår skal prioriteres lidt anderledes end forventet. Men mere om det i et senere indlæg)
Når, hvad stod der på listen.....

- Sy kjole færdig (læs: kantebånd samt halskant) DONE

- Sy stiksøm i Pruttens traktorbukser (som hans moster har syet) DONE
 - billede kommer senere (skal lige finde mit overførselskabel ;o)
- Hækle tullefant færdig til kollega DONE - billede kommer senere (skal lige finde mit overførselskabel ;o)
- Hækle tullefant DOne (Teknisk set, er den hæklet færdig... bare ikke samlet færdig -gg-)
..og hagesmæk færdig til veninde... ups.... det nåede jeg ikke...
- Lav en DIY på et hjerte ... igen ups... men teknisk set kan jeg vil stadig nå det inden midnat? DONE
- Læse 2 kapitler samt lave 7 opgaver i Erhvervsøkonomi (og forstå det!) DONE
(forstod og forstod... jeg fandt en sammenhæng og en mening.... men kan ikke huske den længere, men læst og lavet lektier blev gjort)
Undgå at få stress :o) DONE - ingen stress... lidt dårlig samvittighed, men ingen stress :o)



Men tror det er sundt med To-Do lister. Syntes det er hyggeligt, når man kan slå små streger henover opgaverne -gg- 
Må se om der ikke snart kommer en igen ;o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk kjole!

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se billeder :-)Og dejligt at du nåede hvad du skulle
    (eller tæt på, som for mit eget vedkommende... det kan jo skride)

    SvarSlet
  3. Skøn kjole! Og du har da haft nok at se til i den forgangne uge. Godt gået. Jeg er også helt tosset med at man kan sætte en streg over noget.. Så får man jo helt lyst, og overskud, til at lave mere. ;-)

    SvarSlet
  4. Pia: Tak tak, også er det en ganske nem Onion model, så det er jo dejligt -s-
    Carina: Gør jeg også, men jeg har skiftet computer og kan ikke finde mit overførselskabel (der var kortlæser i den gamle computer...) Men bare rolig, de kommer -s-
    Lea: Jow, syntes jeg har haft meget, men har haft overblikket, så det har jo været skønt -s- Men det er de 10 timers lektielæsning, der har trukket tænder ud. Og det stopper jo ikke, for når man så rammer onsdag og kommer i skole igen... ja, så udløser det de næste 10 timers lektielæsning :o( Men håber det munder ud i et godt resultat :o)

    SvarSlet