søndag den 18. september 2011

Så blev Brysterne Støttet :o)

Der var jo en fantastisk stemning. Masser af små boder, med mulighed for at blive lokket med det ene og det andet :o) Marie Frank og Jonas kom og spillede, der var opvarmning, og lovning om masse konkurrencer og præmier efter løbet.
Jeg fik også gennemført løbet. Tiden var på 32:46, ikke nogen kongepræstation, men ganske tilfredsstillende for mig. Det var dejligt at kunne løbe igennem skoven. Havde helt glemt hvor fedt det er -s-

Jeg løb med 2 numre og 2 chips, da min veninde ikke var kommet i kampform, så jeg tog hendes med. Så nu er jeg indehaver af 2 t-shirts og 2 goodiebags -gg- Og det er jo altid nice -s-

Men der var en fantastisk stemning derude og jeg kan varmt anbefale det til næste år. Der var masser af veninder, der hyggede sig og havde gjort det til en fantastisk dag, for at være sammen. Om man går eller løber, er ligegyldigt. Det glæder bare om at deltage.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du havde en god tur, og hvor er du sej at ta afsted efter 2 afbud!!

    Næste år vil jeg også med, Birthe eller ej :D

    Håber vi ses i næste uge, savner dig <3

    SvarSlet
  2. Tak tak, det var godt nok ikke helt det samme alene, når det nu er sådan et tøse arrangement, men syntes det var mange penge bare at smide ud af min pung -s-
    Og ja, jeg blev jo faktisk brændt af 2 gange -gg- Men man kan jo ikke styre det alt, så det er okay :o)
    Vi må lige ringes ved, så vi kan finde en dag :o)

    SvarSlet