fredag den 30. september 2011

Hvad har I på jeres "skrivebord"?

Ja, altså skrivebordet på computeren :o) Jeg har stort set altid billeder af en eller begge mine drenge. Og i går sad jeg så og ville finde et billede til mit nye skrivebord, men jeg kunne ikke vælge. Så jeg begyndte at bygge billeder op til en collage og vupti, så havde jeg masser af billeder i et billede :o) Og jeg kan ikke andet end bare smile, når jeg ser det :o) <3
... og jeg smiler stadig <3

Og nu sad jeg lige og tænkte over billederne..... de er alle taget fra juni til nu :o) Elsker bare at tage billeder af mine børn :o)

6 kommentarer:

  1. Skøn billede collage! Jeg plejer at bruge samme princip, men i dag fik jeg en pludselig lyst til at sætte et billede af en gammel påklædningsdukke på skrivebordet.... Det er altså ren nostalgi.

    SvarSlet
  2. Dejlig collage. Jeg har et billede af hver af pigerne i et hjerte

    SvarSlet
  3. Ååååååårh.... det mit gudbarn ♥

    SvarSlet
  4. Skøn collage - kan godt forstå du blev grebet.
    Jeg har et ur, notesblok, kursberegninge og vejrudsigten liggende.

    På den elektroniske notesblok ligger der hver dag små søde hilsner fra sønnen - me like.

    Har du set at min blog fylder 1. år - tjek lige ud.

    SvarSlet
  5. Carina: Ja det er sjovt, hvad der får givet os et smil på læben nogengange -s-

    HelleJescika: Aii hvor dejligt :o)

    MilasBandilas: Jow, i mange forskellige situationer... sjov nok, er det ældste billede fra vores sommerferie... -gg-

    Design: Tak tak. Men jeg må jo spørge, hvad er en elektronisk noteblok og hvordan kan han skrive på din? :o)

    SvarSlet
  6. і coulԁn't agreee more along with your thoughts on electronic cigarette cartridges. I have used various sorts of e cig normally the cheapest i possibly could find however thought getting flavored cigarette smoking liquid within your mouth would be a normal part of employing these. I foudn the green smoek because of this web page and can't belіve teh diοfferenсe.

    Тhe high quality іs obvious frοm the this lοok but its how muсh
    vapоr that actually make yоu κnоw hоω good they aгe.
    I fеels as though уοu are smoκing a
    reаl smoκe. і guesѕ thatѕ ωhу they thіnk οf іt
    as the vapoг mоnster.

    Also ѵisit mу web рagе
    ... http://www.bham.net

    SvarSlet