søndag den 18. september 2011

Støt Brysterne

Jeg er stor tilhænger af bryster og griber gerne enhver lejlighed for at støtte dem. Så i dag går turen til Klampenborg Galopbane, alene vel at mærke. Det er godt nok lidt grænseoverskridende, men når jeg har betalt for 2 numre med t-shirts, ja så skal de 600 kr. altså ikke gå helt til spilde. Mit heppehold er også lagt ned af feber, så jeg må kridte skoene og suse derop alene. Men mon ikke jeg får et par dejlige timer alligevel?
Jeg skal løbe med begge numre, så du kan finde mig på nr. 494 og 495 :o)

God tur til mig :o)

www.altfordamerne.dk/stot-brysterne/

(Og her skulle være et billede af et logo, en t-shirt eller noget lignende, men jeg har ikke lært at gemme billeder fra nettet endnu, så de kommer... senere -g-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar