tirsdag den 27. september 2011

Også blev jeg også ledt i fristelse....

... af Æblekinder. Hun viste sin fine Oilily taske frem og sådan en har jeg sukket efter et stykke tid... (Læs: siden jeg havde brug for en pusletaske....!!)
Men jeg havde argumenterne i orden (syntes jeg selv ihvertfald :o) Jeg er jo, som gentaget et par gange, startet i skole og som alle nystartede skolebørn, bliver man jo overrasket over, hvor meget det skidt vejer (bøger, blokke, linialer, viskelædre, lommeregnere osv. om min, efterhånden gamle model, af en DKNY taske at være, kæmper hårdt for at leve op til mine nye taskekrav. Ydermere skal jeg jo, efter planen, læse de næste 3 år, så den skal jo kunne holde til lidt af hvert -s- (også har et klogt hoved engang fortalt mig, at man må ikke gå ned på  udstyr... og det er da vidst et ordsprog jeg har taget til mig -s-)
Så denne model er nu bestilt og venter bare på, at komme til at hænge på min skuldrer :o) Super koncept med udsalg :o)


Så nu glæder jeg mig bare som et lille barn, til at modtage min nye taske :o)

6 kommentarer:

  1. Ååååårh hvor er den fin, drømmer også om en fin oililytaske.. har en helt bestemt i tankerne.. håber jeg finder den en dag... og får råd!!
    Glæder mig til at se den live på lørdag :D

    SvarSlet
  2. Jeps, jeg havde også en anden i tankerne, men kunne ikke se bort fra en udsalgspris, så det blev et kompromis :o)
    Jeps, skal nok flashe den på lørdag -s-

    SvarSlet
  3. Lækkert - er så glad for min "pusle-taske"/weekend model i Oilly. Hvor er der udsalg *gg*

    SvarSlet
  4. Rie: Kan jeg godt forstå :o) Men har ikke nogen puslebørn længere -gg-
    Klik på Æblekinder oppe i teksten, så kommer du til hendes side :o)

    SvarSlet
  5. Modtog tasken i går, hvor er den bare dejlig og passer ganske fint til alt det, jeg skal bruge hver onsdag :o) Så nu er pigen glad :o)

    SvarSlet
  6. Kære Heidi
    Dejligt at du blev glad for tasken - og ups er vist kommet til ar friste nogle stykker :) men når der er ophørsudsalg så er det bare med at slå til :) Har selv lige fået mine tasker ...super dejligt

    SvarSlet