onsdag den 25. maj 2011

En dejlig fødselsdag

I går var min fødselsdag og hvor var det bare helt igennem en dejlig dag (hvis man ser bort fra den hovedpine der har huseret i mit lille hoved). Fælles morgenmad med kæresten og 2 af vores drenge. En hyggetur på Amager med lidt brunch og shopping. Og senere lidt fødselsdagsgæster og kage... Og gaver. Ja, jeg er så taknemmelig for, at jeg har sådan nogle dejlige mennesker omkring mig, der i den grad kender mig og ved hvad der gør mig glad.
Nøj hvor jeg glæder mig til, at tage alle mine nye gaver i brug.
 Jeg har i mange år ikke prioriteret min egen fødselsdag, men mine børns. Men sidste år inviterede jeg alle mine veninder til en rigtig tøsefødselsdag og det var så super hyggeligt, at det bliver gentaget i år. Jeg tror vi mange gange har for travlt med at køre hverdagen og gør vores unger glade, end at give os selv til rum. Derfor står den på kage, asti og god mad, når tøserne kommer lige om lidt -s-

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver du har fået, godt du havde en stor vase til de smukke liljer!! og den hat der, hvor er den bare sej -gg- Glæder mig til at komme og fejre dig, håber vi vinder en kompot fra K&K, det kunne være SÅ coooool. ses lige om lidt <3

    SvarSlet
  2. Jow, jeg er også rigtig glad for dem -s- Og ja, mine liljer ser fantastiske ud i min nye vase -s-
    Jeg havde min nye hat på til fødselsdag i weekenden og den fik de unge fyre (på 12 år) til at komme med komplimenter, så den er godkendt -gg-
    Jeg har lige talt med Chris, hun er også SÅ klar til tøsehygge -s- Og hvis vi vandt en kompot fra K&K, så kunne man jo holde en fest mere senere på sommeren ;o) <3

    SvarSlet