søndag den 15. maj 2011

Så blev blusen færdig :o)

... men hold da op.... udtrykket: "Skomagerens går barfodet", lever desværre i bedst velgående hjemme hos os. Jeg blev i sensommeren enig med mig selv og min søde lille Prut om, at han skulle have en hættebluse, der var god i efteråret. Han valgte selv striberne og jeg gik igang. Men på en eller anden måde, så tog det længere og længere tid, at få strikket den lille bluse. Efteråret kom og blev til vinter. Vinteren kom og er nu blevet til forår. Og nu er forået næsten færdig.... og det er blusen også. Jeg kender dog mig selv så godt, at jeg med vilje lavede blusen i str. 6 år (min søn er 4 år) Dog må jeg nok erkende, at jeg kommer til at lave en nye bluse til ham til efteråret, for den passer pt. liiiiige. Men glad blev han :o)



Jeg har kæmpet lidt med strikken, da jeg ikke syntes at det blev "fint nok". Jeg syntes at maskerne blev for store og jeg er ikke helt tilfreds med det færdige resultat. Men Prutten er tilfreds, så jeg vil finde en bedre trøje og bedre garn til den næste efterårs trøje :o)

3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se den på, den ser mega fed ud!

    SvarSlet
  2. Hej Heidi
    Kender det kun alt for godt. Strikker også gerne et par numre for stor til mine drenge. Og hvis det går helt galt, kan de yngre fætter overtage...:-)
    Men hvor er trøjen dog fin og sikke farver. Helt moderne selvom den har ligget lidt.. Hi, Hi.
    God Søndag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Nitti: Skal nok få den på ham, regner med han skal have den på i morgen :o)

    RikkeBo: Jeg har heldigvis også en lille nevø, der gerne arver fra sin store fætter, så jeg strikker ikke altid forgæves -g- Og jow, er total skudt i de farver. Men når tit at blive træt af dem, inden jeg er færdig. Men når den kommer på i morgen, er jeg sikker på, at jeg kan li den igen -s- Hav en dejlig søndag /Heidi Clara

    SvarSlet