søndag den 22. maj 2011

Shop Amok

... Ja, det sker engang imellem. Denne gang skulle jeg i Stof & Stil, for at købe en Skråbåndsfolder... Samt i Stof2000 for at købe stof til min mor. Jeg har, som tidligere nævnt, syet en kjole, hvor jeg ikke er tilfreds med den rullesøm, min ydmyg symaskine har kunne frembringe. Derfor har jeg prøvet med en hæklet blonde. Men også her må jeg komme til kort, da jeg ikke syntes at farven er heeeeelt som den skal være (og jeg har været på stor jagt efter rette farve, men forgæves) Så nu prøver jeg igen at finde en løsning. Nemlig at lave et skråbånd i samme stof som kjolen. Så afsted med mig.
Og jeg fandt da også min skråbåndsfolder, ja jeg fandt faktisk to, lidt bjælder, pipelinebånd, pyntebånd, strygemærker til Prutten (for jeg har ikke i forvejen??) En brun satinskråbånd (hvis nu det andet ikke virker, lidt skosnørelukninger og flere strygemærker. Og her kunne jeg jo have valgt at stoppe.....

Men der var jo også stoffet.... Også væltede alle de gode ideer rundt i hovedet. Så det blev også til lidt kontraststof, til en kjole jeg har gået og tænkt lidt på, lidt monsterstof til et par t-shirts til Prutten, lidt sommerhattestof, lidt rester jeg skal lege med. Og lidt party satin til en kjole til min mor. Og hov, så var der 2 plastikposer (faktisk kun 1, for jeg købte en stofpose i Stof & Stil ;o) Men Stof2000 fik også lidt indtjening i lørdags, på min bekostning.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar