søndag den 22. maj 2011

Se Min Mors Kjole

Jeg skal sy en kjole. En kjole til min mor. Hun skal til mine 2 fætres bryllupper denne sommer. Og hun har ikke rigtig vidst, hvad hun skulle have på, hvad hun kunne have det bekvemt i. Så jeg foreslog hende, at hvis hun fandt en kjole hun kunne lide, så kunne jeg prøve at sy den. Så valgte hun jo selv stoffet og pasformen. Så vi har kigget lidt omkring og har fundet ud af, at det skal være den samme som jeg har syet til mig selv, bare syet op i party satin. Så her er satinen, så mangler vi bare kjolen og partyén :o)

Petrolium og chokolade, så er vi klar :o) Så nu skal den bare syes.............

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Heidi Clara.
    Din moder bliver med garanti smukt klædt på. Glæder mig til at se den færdig..
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Hey RikkeBo,
    det håber jeg os hun gør. Jeg ved at hun sætter stor pris på, at jeg tager mig tiden (og udfordringen) til at lave en kjole til hende. Jeg skal nok smide billeder ind, når den er færdig ... eller igang -gg- Men først skal jeg lege lidt med mønsteret, da den skal være 2 størrelser mindre i bunden end i toppen -s-
    Hav en dejlig mandag,
    hilsen
    Heidi Clara

    SvarSlet