mandag den 23. maj 2011

Fødselsdags cupcakes

I morgen har jeg fødselsdag... Og det har min kærestes søn også :o) Så derfor skulle der bages til klassen. Normalt ville jeg have bagt en kage, smidt lidt slik på også afsted. Men nu har jeg en Nuller der er vild med mine kager, i særdeleshed mine cupcakes. Så jeg lavede alle bundene igår og hertil aften, fik han selv lov til at dekorerer dem. Frostingen er hvid chokolade med pebermyntesmag og han valgte at den skulle være GUL, så det blev den. Drysset valgte han også selv, også gik han igang.



Det er første gang, han har en sprøjtepose i hånden, så syntes sq han klarede det godt. Frostingen blev desværre lidt for tynd, så det var lidt en udfordring for ham. Men syntes han løftede opgaven flot.

 Et styk meget meget koncentreret Nuller. Og da han var færdig, gik det op for ham, at han slet ikke havde smagt dem.... Så det måtte han jo også lige prøve.... og det var 1 stk. ganske tilfreds dreng jeg havde der. Så nu glæder han sig til i morgen, hvor de skal deles ud (man kan jo i sit stille sind håbe, at det ikke er alle der kommer i skole, så han kan få lidt ekstra ;o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar