mandag den 9. maj 2011

Ved du hvordan 100 tulipaner ser ud??

... For det ved jeg. Jeg har nemlig fået 100 tulipaner af min dejlige lille dreng :o) Det skulle selvfølgelig have været igår, men han kom først sent hjem fra sin far og vi var til konfirmation hele dagen. Så de blev først overrakt idag. Og nøj hvor blev jeg bare glad :o)

Smukke hvide tulipaner fra min Prut (Min søn på 4 år)

Også lige et close up :o)

Men det stoppede ikke her. For bagefter kom min bonusdreng, Oli på knapt 12 år med en pose. Indeni lå et kagefad i 2 etager, 3 små cupcake skåle og en skrub-handske :o) Gaverne var fra ham og Tilde på 4 år. Min kærestes 2 dejlige unger.

Men men men, det stoppede heller ikke her. Efter at have været over og handle, kom min kæreste og forærede mig denne dejlige bog. Jeg har hurtigt skimtet i den og der er helt klart potentiale. Og da jeg snart har fødselsdag (En dag jeg deler med min bonusdreng :o) så er det da helt oplagt med nye opskrifter.


(Måske jeg skulle tilføje, at alle disse herligheder blev hjembragt af min fantastiske kæreste. Det kan godt være, han ikke her ophavsmand til alle de børn der bor under vores tag. Men det bliver påskønnelsen ikke mindre af :o)


3 kommentarer:

  1. Sikke en gaveregn, fantastisk familie du har <3

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare lækkert at blive forkælet :o) Dejlige unger ;)

    SvarSlet
  3. MilAsBaNdilaS: Det kan du lige tro jeg har :o) Den bedste :o)

    RieK: Det er så lækkert. Og skal prøve igen om et par uger, så glæder mig allerede :o)

    SvarSlet