mandag den 2. maj 2011

Kreakappet?

... Er det et ord? Jeg føler mig rigtig handikappet i mit kreaunivers i øjeblikket. Og det er ikke inspirationen der mangler, nok mere overblikket. Jeg har for mange ting i gang i øjeblikket og flere ting burde have været færdig for længest. Fx. jeg hækler en Elg til min søde veninde, der har født en lille prins. Samtidig er jeg igang med en strikket bluse til min egen lille Prut (læs: jeg gik igang i efteråret :-o) Så hvis han stadig kan passe den, er det da mere held end forstand. Jeg er også igang med et sjal til mig selv som, tror jeg, bliver SÅ fedt. Men igen, det er jo bare til mig selv. Også skal der også lige lavet lidt på bestilling... og det hele ender desværre i, at jeg slet ikke få færdiggjort noget som helst.... Jeg har hørt om skriveblokering... er der noget der hedder Krea-nedsmeltning?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar