mandag den 2. maj 2011

Total hyggesøndag :o)

Ja, så gik der brunch i den igen :o) Jeg elsker brunch. Jeg syntes det er et fantastisk koncept. Hele vejen rundt, kan det ikke andet end at nydes. Men det kræver selvfølgelig de rette omgivelser. Jeg bor i Valby og Valby Langgade er bare dejligt at gå op og ned af. Og i går gik turen til Café Ciré. Min kæreste og jeg havde noget så usædvaneligt, en søndag formiddag uden børn. Prutten havde om lørdagen besluttet, at han ville sove hos sin mormor, så det fik han lov til. Så vi hoppede i tøjet og ud i det fantastiske vejr. Det var liiiige koldt nok, så vi hoppede indenfor og nød deres brunchbuffét. Bagefter skulle vi liiiiige kigge lidt butikker. Og jeg endte, for engangs skyld, hos Carla.


Udover lidt leggings og en bolero, så blev det til disse 2 skønne kjoler. Jeg vil skynde mig at sige, at jeg normalt ikke er til lange kjoler. Men de her, sad bare fuldstændig, som var de syet til mig. Kæresten var helt klar. Og til den dejlige sommerpris, måtte jeg have begge to med hjem (kærsten smiler stadig :o)

Vi var også inde i Spinderiet og der faldt vi over en gave... Men hvem der skal have gaven og hvad det er, kan jeg selvfølgelig ikke afslører, men jeg tror jeg kan love at modtageren bliver meget glad :o) Men mere om det senere ... på ugen :o)
Bagefter kunne jeg så suse ud efter en glad i låget unge, der havde hygget sig med sin mormor.
En fantastisk dag.

1 kommentar:

  1. Lyder hyggeligt med brunch og spinderitur, vil også med!!

    Og forresten hvad er det for en gave ???

    SvarSlet